Met trots presenteren we ons nieuwe logo.
Nieuwe frisse huisstijl
Na 25 jaar Academie Hypnos, met sinds vier jaar een andere eigenaar, is het tijd voor een nieuwe frisse huisstijl. We hebben een uniek logo ontworpen, dat de kernwaarden weerspiegelt waar Hypnos voor staat.
Deze kernwaarden zijn onder meer:
- professionaliteit;
- kwaliteit;
- verbinding;
- beweging;
- groei;
- samenhang;
- diepgang.
Drie lemniscaten
Het beeldmerk van het nieuwe logo bestaat uit drie lemniscaten omgeven door dynamische structuren. Een ‘bolletje wol’, het labyrint van ons onbewuste, dat je bij wijze van spreken kunt ontrafelen waardoor groei kan plaatsvinden.
Balans
De lemniscaten staan voor balans en voor mensen in verbinding met elkaar. De structuren eromheen symboliseren de beweging, het stromende en het onderzoekende dat ons opleidingsinstituut teweeg kan brengen bij de studenten.
De kleuren van het oude logo komen terug in het nieuwe logo en geven herkenbaarheid en bovendien samenhang en diepgang. Het totaalbeeld weerspiegelt de kwaliteit en professionaliteit.